Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu |
Author: |
Masnerová, Kateřina
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele, psaný poněkud netradičně tak, aby zaujal a byl přečten celý. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18128
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21223
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account