Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu |
Autor: |
Masnerová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele, psaný poněkud netradičně tak, aby zaujal a byl přečten celý. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18128
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21223
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet