Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc |
Author: |
Vejmola, Antonín
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18024
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
21321
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account