Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc
Author: Vejmola, Antonín
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18024
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21321


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vejmola_2011_dp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
vejmola_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
vejmola_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account