Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc |
Autor: |
Vejmola, Antonín
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18024
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21321
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet