Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc
Autor: Vejmola, Antonín
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18024
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vejmola_2011_dp.pdf 2.971Mb PDF Zobrazit/otevřít
vejmola_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vejmola_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet