Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vejmola, Antonín
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:36:28Z
dc.date.available 2012-03-11T10:36:28Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18024
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 116 s. (184 899 znaků). cs
dc.format.extent 3116270 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject Sports marketing en
dc.subject football en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject image en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc cs
dc.title.alternative The project of using the tools of the marketing mix to improve the image of SK Sigma Olomouc en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with use of the tools of marketing mix to improve the image of SK Sigma Olomouc. The theoretical part includes the knowledge of sports marketing, marketing mix, sports clubs, football clubs marketing, image and environment of the sports club. The practical part consists of club performance, analysis, survey of the current state of the image and then the particular project, which includes specific recommendations that should contribute to improving the image of the club. The project is submitted to time, cost and risk analyse. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21321
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vejmola_2011_dp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
vejmola_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
vejmola_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account