dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vejmola, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:36:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:36:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18024
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti sportovního marketingu, marketingového mixu sportovních klubů, marketingu fotbalových klubů, image a prostředí sportovního klubu. Praktická část je tvořena představením klubu, analýzami, průzkumem současného stavu image a zejména potom projektem, který obsahuje jednotlivá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení image klubu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
116 s. (184 899 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
3116270 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Sports marketing
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc |
cs |
dc.title.alternative |
The project of using the tools of the marketing mix to improve the image of SK Sigma Olomouc |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with use of the tools of marketing mix to improve the image of SK Sigma Olomouc. The theoretical part includes the knowledge of sports marketing, marketing mix, sports clubs, football clubs marketing, image and environment of the sports club. The practical part consists of club performance, analysis, survey of the current state of the image and then the particular project, which includes specific recommendations that should contribute to improving the image of the club. The project is submitted to time, cost and risk analyse. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21321
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|