Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta |
Author: |
Pavlů, Jitka
|
Advisor: |
Nováková, Dáša
|
Abstract:
|
Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1790
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
2541
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account