Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta |
Autor: |
Pavlů, Jitka
|
Vedoucí: |
Nováková, Dáša
|
Abstrakt:
|
Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1790
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2541
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet