Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta
Autor: Pavlů, Jitka
Vedoucí: Nováková, Dáša
Abstrakt: Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1790
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2541


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlů_2006_bp.pdfZablokované 460.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
pavlů_2006_vp.pdf 265.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
pavlů_2006_op.pdf 230.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet