Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nováková, Dáša
dc.contributor.author Pavlů, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:38:28Z
dc.date.available 2015-12-09T00:00:37Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1790
dc.description.abstract Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky. cs
dc.format 43 s., 23 s. příloh cs
dc.format.extent 471225 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
dc.subject Zákaznická spokojenost cs
dc.subject zákaznická loajalita cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníkem cs
dc.subject CRM cs
dc.subject obchodní procesy cs
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Customer Loyalty en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject Business Suits en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta cs
dc.title.alternative Customer satisfaction rate as meaningful constituent of business suits in Velveta a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-23
dc.description.abstract-translated Customer and his satisfaction are for producer the most important criterion. Customer's satisfaction is constituent of customer relationship management. CRM is a system, which include technology, suits and people. Head imposition this system is creating relationship with customers. I described this system in theoretic part. In practical part I described business suits and including of customer's requirement. In Velveta a.s. is communication with customers above all personal and so relationship between producer and his customers is very close and producer knows his customers and their wishes. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2541
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
pavlů_2006_bp.pdfBlocked 460.1Kb PDF View/Open
pavlů_2006_vp.pdf 265.6Kb PDF View/Open
pavlů_2006_op.pdf 230.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account