Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nováková, Dáša
|
|
dc.contributor.author |
Pavlů, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:38:28Z |
|
dc.date.available |
2015-12-09T00:00:37Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1790
|
|
dc.description.abstract |
Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky. |
cs |
dc.format |
43 s., 23 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
471225 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015 |
|
dc.subject |
Zákaznická spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákaznická loajalita
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníkem
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
obchodní procesy
|
cs |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Customer Loyalty
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
Business Suits
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta |
cs |
dc.title.alternative |
Customer satisfaction rate as meaningful constituent of business suits in Velveta a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Customer and his satisfaction are for producer the most important criterion. Customer's satisfaction is constituent of customer relationship management. CRM is a system, which include technology, suits and people. Head imposition this system is creating relationship with customers. I described this system in theoretic part. In practical part I described business suits and including of customer's requirement. In Velveta a.s. is communication with customers above all personal and so relationship between producer and his customers is very close and producer knows his customers and their wishes. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2541
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account