Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šišková, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Zrníková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:33:17Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1780
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže". |
cs |
dc.format |
68 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
485169 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036 |
|
dc.subject |
Cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
značkové zboží
|
cs |
dc.subject |
oděvní trh
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Target group
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branded goods
|
en |
dc.subject |
clothing market
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the relationship between teenagers and brand in the clothing area |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor study is focused on the topic of mutual relationships between a target group "youth" and certain clothing brands that are reacting on the czech market. The Bachelor work is divided into three main chapters: theoretical, analytical and commendatory. The first theoretical section defines key terms that are concerned with the topic. The analytical section determinates the target group "youth". There is also performed the analysis of czech clothing market and two relevant fashion brands Benetton and Kenvelo - in the analytical part. The point of analytical section is not only to clarify relationship of the target group to the mentioned brands but also to the branded goods in general. The third part is based on the knowledge in theoretical and analytical parts. There are proposed possible suggestions and recommendations which can improve communication of brands Benetton and Kenvelo with the target audience "youth". |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2657
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account