Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
Autor: |
Zrníková, Jana
|
Vedoucí: |
Šišková, Šárka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1780
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2657
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet