Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
Author: |
Zrníková, Jana
|
Advisor: |
Šišková, Šárka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1780
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2657
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account