Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Jemelková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:31:48Z |
|
dc.date.available |
2013-05-15T23:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1774
|
|
dc.description.abstract |
Práce na téma vývoj image značky Škoda Auto se zaměřuje na budování značky na pozadí automobilového průmyslu. Škoda Auto prošla během krátkého časového úseku z pohledu budování značky velice náročným revitalizačním procesem. Vybrala jsem si ji jako předmět analýzy a zkoumání. Patnáct let je dostatečně dlouhá doba k posouzení vhodnosti a účin-nosti zvolených marketingových strategií a k vyvození závěrů. Zaměřuji se zejména na hod-notu značku a její image - klíčový prvek dnešního marketingu. Teoretická část se zabývá vymezením a obsahem pojmu image značky v širším kontextu marketingových komunikací a teorií budování značky. V závěru práce hodnotím použité strategie Škoda Auto a zamýšlím se nad jejich slabinami a nad možným vývojem do budoucna. |
cs |
dc.format |
141s., 8 s. obr. příloh + 1 |
cs |
dc.format.extent |
4284737 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013 |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
Škoda Auto
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
Skoda Auto
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
Image of Brand
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Automotive Industry
|
en |
dc.title |
Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990 |
cs |
dc.title.alternative |
Development of brand image of Skoda Auto after 1990 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this project I describe brand building on the background of an automotive industry. The Skoda Auto has passed through a challenging revitalization process of the brand in a very short time. That was the main reason why I chose this topic as an object of my research and analysis. I focus on drawing conclusions from application of marketing and brand building strategies. In a theoretical part I process theory of the brand, image, corporate identity and principles of brand building. In consequence I think about development of the brand in the future and I identify some weaknesses in the brand building strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2713
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account