Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Jemelková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:31:48Z
dc.date.available 2013-05-15T23:00:45Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1774
dc.description.abstract Práce na téma vývoj image značky Škoda Auto se zaměřuje na budování značky na pozadí automobilového průmyslu. Škoda Auto prošla během krátkého časového úseku z pohledu budování značky velice náročným revitalizačním procesem. Vybrala jsem si ji jako předmět analýzy a zkoumání. Patnáct let je dostatečně dlouhá doba k posouzení vhodnosti a účin-nosti zvolených marketingových strategií a k vyvození závěrů. Zaměřuji se zejména na hod-notu značku a její image - klíčový prvek dnešního marketingu. Teoretická část se zabývá vymezením a obsahem pojmu image značky v širším kontextu marketingových komunikací a teorií budování značky. V závěru práce hodnotím použité strategie Škoda Auto a zamýšlím se nad jejich slabinami a nad možným vývojem do budoucna. cs
dc.format 141s., 8 s. obr. příloh + 1 cs
dc.format.extent 4284737 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013
dc.subject Značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject image značky cs
dc.subject automobilový průmysl cs
dc.subject Škoda Auto cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject Skoda Auto en
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Building en
dc.subject Image of Brand en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Automotive Industry en
dc.title Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990 cs
dc.title.alternative Development of brand image of Skoda Auto after 1990 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated In this project I describe brand building on the background of an automotive industry. The Skoda Auto has passed through a challenging revitalization process of the brand in a very short time. That was the main reason why I chose this topic as an object of my research and analysis. I focus on drawing conclusions from application of marketing and brand building strategies. In a theoretical part I process theory of the brand, image, corporate identity and principles of brand building. In consequence I think about development of the brand in the future and I identify some weaknesses in the brand building strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2713
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jemelková_2006_dp.pdfBlocked 4.086Mb PDF View/Open
jemelková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
jemelková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account