Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990 |
Author: |
Jemelková, Barbora
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Práce na téma vývoj image značky Škoda Auto se zaměřuje na budování značky na pozadí automobilového průmyslu. Škoda Auto prošla během krátkého časového úseku z pohledu budování značky velice náročným revitalizačním procesem. Vybrala jsem si ji jako předmět analýzy a zkoumání. Patnáct let je dostatečně dlouhá doba k posouzení vhodnosti a účin-nosti zvolených marketingových strategií a k vyvození závěrů. Zaměřuji se zejména na hod-notu značku a její image - klíčový prvek dnešního marketingu. Teoretická část se zabývá vymezením a obsahem pojmu image značky v širším kontextu marketingových komunikací a teorií budování značky. V závěru práce hodnotím použité strategie Škoda Auto a zamýšlím se nad jejich slabinami a nad možným vývojem do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1774
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2713
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account