Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990
Autor: Jemelková, Barbora
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Práce na téma vývoj image značky Škoda Auto se zaměřuje na budování značky na pozadí automobilového průmyslu. Škoda Auto prošla během krátkého časového úseku z pohledu budování značky velice náročným revitalizačním procesem. Vybrala jsem si ji jako předmět analýzy a zkoumání. Patnáct let je dostatečně dlouhá doba k posouzení vhodnosti a účin-nosti zvolených marketingových strategií a k vyvození závěrů. Zaměřuji se zejména na hod-notu značku a její image - klíčový prvek dnešního marketingu. Teoretická část se zabývá vymezením a obsahem pojmu image značky v širším kontextu marketingových komunikací a teorií budování značky. V závěru práce hodnotím použité strategie Škoda Auto a zamýšlím se nad jejich slabinami a nad možným vývojem do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1774
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2713


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jemelková_2006_dp.pdfZablokované 4.086Mb PDF
jemelková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jemelková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet