Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce |
Author: |
Janča, Petr
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem prezentované diplomové práce je vytvoření projektu, na jehož podkladě bude rozšířeno portfolio nabízeného zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. o novou položku - kontrastní látku pro urologii - Hexvix. Spolu s rozšířením sortimentu nabízeného zboží tento projekt navrhuje vhodný postup při obsazování nově vzniklé pozice obchodního zástupce. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných literárních zdrojů. Na jejím základě je postavena část praktická. Pro část analytickou, obsahující základní informace o společnosti, jsou následně vhodně využity dostupné analýzy projektu - marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a analýza SWOT. Zaměření projektové části je především na navržení vhodných marketingových postupů pro uvedení nového produktu na český farmaceutický trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17710
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21068
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account