Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Janča, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:10:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:10:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17710
|
|
dc.description.abstract |
Cílem prezentované diplomové práce je vytvoření projektu, na jehož podkladě bude rozšířeno portfolio nabízeného zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. o novou položku - kontrastní látku pro urologii - Hexvix. Spolu s rozšířením sortimentu nabízeného zboží tento projekt navrhuje vhodný postup při obsazování nově vzniklé pozice obchodního zástupce. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných literárních zdrojů. Na jejím základě je postavena část praktická. Pro část analytickou, obsahující základní informace o společnosti, jsou následně vhodně využity dostupné analýzy projektu - marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a analýza SWOT. Zaměření projektové části je především na navržení vhodných marketingových postupů pro uvedení nového produktu na český farmaceutický trh. |
cs |
dc.format |
114 |
cs |
dc.format.extent |
2840103 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
farmaceutický trh
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
obchodní zastupování
|
cs |
dc.subject |
farmakovigilance
|
cs |
dc.subject |
pharmaceutical market
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
sales representation
|
en |
dc.subject |
pharmacovigilance
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce |
cs |
dc.title.alternative |
Project on the goods portfolio in M.G.P. Ltd. extension and the sales representative position creation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the presented diploma thesis is a new project creation. The M.G.P. Ltd. goods portfolio with a new item extension will be based on the strength of the new project - contrast medium for urology - Hexvix. The project designs an efficient procedure during the new sales representative position occupation along with the goods portfolio extension. The theoretical part of the project summarizes findings obtained from available literature sources. The practical part is built on the strength of the theoretical part. The analytical part includes all basic information about the company, followed by properly used available analysis of the project - marketing mix, Porter's Five Forces and SWOT analysis. The main aim of the project part is especially at suitable marketing procedures proposition leading to introduction of the new product on the Czech pharmaceutical market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21068
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account