Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce |
Autor: |
Janča, Petr
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem prezentované diplomové práce je vytvoření projektu, na jehož podkladě bude rozšířeno portfolio nabízeného zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. o novou položku - kontrastní látku pro urologii - Hexvix. Spolu s rozšířením sortimentu nabízeného zboží tento projekt navrhuje vhodný postup při obsazování nově vzniklé pozice obchodního zástupce. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných literárních zdrojů. Na jejím základě je postavena část praktická. Pro část analytickou, obsahující základní informace o společnosti, jsou následně vhodně využity dostupné analýzy projektu - marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a analýza SWOT. Zaměření projektové části je především na navržení vhodných marketingových postupů pro uvedení nového produktu na český farmaceutický trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17710
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21068
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet