Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu |
Author: |
Dobeš, Jiří
|
Advisor: |
Kacr, Josef
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17543
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
21394
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account