Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu
Author: Dobeš, Jiří
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17543
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 21394


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dobeš_2011_dp.pdfBlocked 4.105Mb PDF
dobeš_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
dobeš_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account