Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu |
Autor: |
Dobeš, Jiří
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17543
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet