Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Dobeš, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:31:44Z
dc.date.available 2012-03-10T17:31:44Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17543
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 4305452 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing analysis en
dc.title Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu cs
dc.title.alternative The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka, ltd. as a Tool of Stabilization Company in the Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Červenka, Ondřej
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The object of theses ?The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka ltd. as the Instrument of the Stabilization Company in the Market? is to elaborate a project of a marketing plan so that company find its internal stability and enhance its competitiveness. The theses is diveded into two parts. The first one contains theoretical fundaments of the marketing planning and structure of the marketing plan. The second part introduces analysis of a pre-sent frame of the marketing plan in the company and also contains a proposal for rationali-zed marketing plan for the nearest period. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21394
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dobeš_2011_dp.pdfBlocked 4.105Mb PDF View/Open
dobeš_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
dobeš_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account