Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Dobeš, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:31:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:31:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17543
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období. |
cs |
dc.format |
87 s. |
cs |
dc.format.extent |
4305452 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka, ltd. as a Tool of Stabilization Company in the Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Červenka, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of theses ?The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka ltd. as the Instrument of the Stabilization Company in the Market? is to elaborate a project of a marketing plan so that company find its internal stability and enhance its competitiveness. The theses is diveded into two parts. The first one contains theoretical fundaments of the marketing planning and structure of the marketing plan. The second part introduces analysis of a pre-sent frame of the marketing plan in the company and also contains a proposal for rationali-zed marketing plan for the nearest period. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21394
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account