dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Podhajská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:12:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:12:41Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1723
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež listu brání v realizaci a rozvoji jeho cílů, kterými jsou snahy o omlazení předplatitelského kmene a vytvoření výjimečných regionálních novin. Projekt nabízí čtyři základní předpoklady, které vytvoří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci výše uvedených cílů. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
811395 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
masová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
stabilita
|
cs |
dc.subject |
zacílení
|
cs |
dc.subject |
strategie a spolupráce
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
mass communication
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
sale support
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
stability
|
en |
dc.subject |
aim
|
en |
dc.subject |
strategy and cooperation
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikační strategie Zlínských novin |
cs |
dc.title.alternative |
The Zlin Newspaper's marketing communication strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the marketing communication strategy of the regional daily newspaper Zlínské noviny towards it' s target group, readers. It is devided into three parts - the theoretical, the analytic and the project part. First part defines the basic theoretical ressources that links the whole theme. The analytic part affects the inner fuctioning of the newspaper. Showes and explains the fundamental communication and content mistakes , it' s defections and bariers that holds the newspaper back from it' s aims, goals and realizations. Which would be the rejuvenation of the subcribe stem and creation of the exceptional regional newspaper. The project offers four basic conditions, that might help to create a necessary platform for the succesful realization of the mentioned aims. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2785
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|