Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikační strategie Zlínských novin |
Autor: |
Podhajská, Dana
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež listu brání v realizaci a rozvoji jeho cílů, kterými jsou snahy o omlazení předplatitelského kmene a vytvoření výjimečných regionálních novin. Projekt nabízí čtyři základní předpoklady, které vytvoří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci výše uvedených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1723
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2785
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet