Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikační strategie Zlínských novin |
Author: |
Podhajská, Dana
|
Advisor: |
Gregarová, Magda
|
Abstract:
|
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež listu brání v realizaci a rozvoji jeho cílů, kterými jsou snahy o omlazení předplatitelského kmene a vytvoření výjimečných regionálních novin. Projekt nabízí čtyři základní předpoklady, které vytvoří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci výše uvedených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1723
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2785
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account