Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření |
Author: |
Hoňková, Veronika
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1706
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3628
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account