Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hoňková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:05:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:05:44Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1706
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. |
cs |
dc.format |
81 s., 7s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1626043 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
APEK
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
e-mailový marketing
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
APEK
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.subject |
electronic business
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.title |
Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření |
cs |
dc.title.alternative |
The review of the internet marketing in the company Hoňka s.r.o. and its further implementation project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zdražil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis aims to review the internet marketing and to design its further imple-mentation project in the company Hoňka s.r.o., which specialises in the sale of spares for motor vehicles and also private and cargo services. The first part of the thesis analyses available literary sources on given subject. It describes internet marketing as a technique that allows the company to extend its services and to get more customers. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of internet marketing, by using SWOT analysis and quantitative and qualitative marketing researches, and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including the cost analysis and analysis of the risks which threaten it. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3628
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account