Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření |
Autor: |
Hoňková, Veronika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1706
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3628
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet