Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA |
Author: |
Hudcová, Petra
|
Advisor: |
Masařová, Vanda
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1661
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
2501
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account