Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Masařová, Vanda
|
|
dc.contributor.author |
Hudcová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:51:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T22:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1661
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu. |
cs |
dc.format |
43 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
263817 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
místo
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.title |
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA |
cs |
dc.title.alternative |
Improvement of the marketing mix of customer services for the travel agency SENZA |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the improvement of the marketing mix of customer services for the travel agency SENZA. My thesis is divided into two main parts. The theoretical part is the basis for the practical part. In practical part I analysed the current condition of marketing mix of services. Based upon this analysis I have designed recommendation for improvement of the marketing mix of services, which could increase the competition of the travel agency on the market. It also suggests product portfolio increase, price differentiation, sponsoring and a proposal for communication mix efficiency increase |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2501
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account