Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA |
Autor: |
Hudcová, Petra
|
Vedoucí: |
Masařová, Vanda
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1661
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet