Archetyp matky v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Archetyp matky v reklamě |
Author: |
Orálková, Lenka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16597
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18412
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account