Archetyp matky v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Archetyp matky v reklamě
Autor: Orálková, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16597
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18412


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
orálková_2011_dp.pdf 2.326Mb PDF Zobrazit/otevřít
orálková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
orálková_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet