Archetyp matky v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Archetyp matky v reklamě |
Autor: |
Orálková, Lenka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16597
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18412
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet