Archetyp matky v reklame
Show full item record
No preview available
Title:
|
Archetyp matky v reklame |
Author: |
Peřinová, Vendula
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá archetypem matky a jeho použitím, projevem a promě-nou v reklamě. Teoretická část práce zachycuje pojem archetyp matky a s ním spojené nejznámější atributy, které vycházejí z pohádek, mýtů a tradic. Praktická část práce před-kládá ukázky tištěné reklamy od počátku 20. století až po dnes a zkoumá na nich využití a proměnu archetypu. Další součástí práce je i realizovaný dotazníkový výzkum o vnímání archetypu matky mezi respondenty. Cílem práce je zjistit, jak se archetyp matky projevuje v reklamě, zda se přizpůsobuje dané době a případně jak. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13435
|
Date:
|
2010-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13631
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account