Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu
Author: Petřík, Stanislav
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve třetí části je navržen projekt k realizaci strategie, který vychází z výsledků analytické části a měl by přispět ke zlepšení úrovně cestovního ruchu na Hornolidečsku. Podstatou projektu je vytvoření systému cestovního ruchu, který je postaven na místním partnerství a společné koordinaci cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16583
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14912


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petřík_2011_dp.pdf 2.453Mb PDF View/Open
petřík_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
petřík_2011_op.pdf 989.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account