Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu |
Autor: |
Petřík, Stanislav
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve třetí části je navržen projekt k realizaci strategie, který vychází z výsledků analytické části a měl by přispět ke zlepšení úrovně cestovního ruchu na Hornolidečsku. Podstatou projektu je vytvoření systému cestovního ruchu, který je postaven na místním partnerství a společné koordinaci cestovního ruchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16583
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14912
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet