Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. |
Author: |
Šálovský, Ladislav
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je popis SEEIF Ceramic a.s., provedena analýza společnosti, segmentace zákazníků a analýza prostředí CRM. V projektové části je proveden aplikovatelný projekt inovace CRM ve firmě. Součástí je provedení nákladové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16467
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
21969
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account