Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.
Autor: Šálovský, Ladislav
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je popis SEEIF Ceramic a.s., provedena analýza společnosti, segmentace zákazníků a analýza prostředí CRM. V projektové části je proveden aplikovatelný projekt inovace CRM ve firmě. Součástí je provedení nákladové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16467
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21969


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šálovský_2011_dp.pdfZablokované 4.829Mb PDF
šálovský_2011_vp.zip 26.48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
šálovský_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet