dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Šálovský, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:31:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:31:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16467
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je popis SEEIF Ceramic a.s., provedena analýza společnosti, segmentace zákazníků a analýza prostředí CRM. V projektové části je proveden aplikovatelný projekt inovace CRM ve firmě. Součástí je provedení nákladové a rizikové analýzy. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
5064127 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
řízeni vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
databáze zákazníků
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer's database
|
en |
dc.subject |
segmentation of customers
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Customer relationship management innovation project with using CRM components in the company SEEIF Ceramic, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Intention of my master thesis is Project of innovation of customer relationship management with support of CRM elements in the company SEEIF Ceramic, a.s. The thesis is divided into two main parts consisting of a theoretical and practical part. The theoretical part drawn from scientific literature and world wide web information?s. It describes marketing activities in connection with CRM systems, as well as B2B markets, and research methods used in the following analytical part. The practical part of thesis is subsequently divided into the analytic and project. The company SEEIF Ceramic, a.s. is described in analytic section, as well as it's customers segmentation and the analysis of the CRM environment. The design of the applicable project of CRM innovation in company is drawn in practical part. The cost and risk analysis is included. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21969
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|