Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šálovský, Ladislav
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:31:28Z
dc.date.available 2012-03-09T22:31:28Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16467
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je popis SEEIF Ceramic a.s., provedena analýza společnosti, segmentace zákazníků a analýza prostředí CRM. V projektové části je proveden aplikovatelný projekt inovace CRM ve firmě. Součástí je provedení nákladové a rizikové analýzy. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 5064127 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject B2B cs
dc.subject řízeni vztahů se zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject databáze zákazníků cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject B2B en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject customer's database en
dc.subject segmentation of customers en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. cs
dc.title.alternative The Customer relationship management innovation project with using CRM components in the company SEEIF Ceramic, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated Intention of my master thesis is Project of innovation of customer relationship management with support of CRM elements in the company SEEIF Ceramic, a.s. The thesis is divided into two main parts consisting of a theoretical and practical part. The theoretical part drawn from scientific literature and world wide web information?s. It describes marketing activities in connection with CRM systems, as well as B2B markets, and research methods used in the following analytical part. The practical part of thesis is subsequently divided into the analytic and project. The company SEEIF Ceramic, a.s. is described in analytic section, as well as it's customers segmentation and the analysis of the CRM environment. The design of the applicable project of CRM innovation in company is drawn in practical part. The cost and risk analysis is included. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21969
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šálovský_2011_dp.pdfBlocked 4.829Mb PDF View/Open
šálovský_2011_vp.zip 26.48Kb Unknown View/Open
šálovský_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account