dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Vaňoučková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T20:22:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T20:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16286
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit problematiku nových trendů a forem v marketingové komunikaci. Teoretická část krátce nahlédne do historie marketingu a dále podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Je zde také specifikována metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se podrobněji věnuje stěžejním kampaním pojišťovny Kooperativa, které využívají nové trendy v komunikaci se zákazníky. Bude zde ukázána jejich úspěšnost, ale také zaznamenány slabší stránky. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformován návrh no-vých kampaní, které by se mohly v komunikaci se zákazníky osvědčit jako účinné. |
cs |
dc.format |
76 s. 85112 |
cs |
dc.format.extent |
3119617 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
nové trendy marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
event mar-keting
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
buzz marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
product pla-cement
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
new trends of marketing communication
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
buzz marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.title |
Nové formy a trendy v marketingové komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
New Forms and Trends in Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the thesis is to identify trends and issues of new forms of the marketing communications by using the available resources such as articles and information from personal experiences in that field. The theoretical part briefly looks at the history of marketing and explains important con-cepts and terms related to the thesis' topic. It also specifies the methodology of research and determination of the hypotheses. The practical part discusses the key campaigns of Kooperativa insurance company which use the new trends in communication with the customers. There is shown their success, but also justified their weaker sites. The project section focuses on executed research which results are an important criterion for evaluating the hypotheses. At the end of the thesis there is formed the draft of the new campaigns which should prove themselves to be an effective in communication with cus-tomers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18620
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|