Nové formy a trendy v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové formy a trendy v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové formy a trendy v marketingové komunikaci
Autor: Vaňoučková, Petra
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit problematiku nových trendů a forem v marketingové komunikaci. Teoretická část krátce nahlédne do historie marketingu a dále podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Je zde také specifikována metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se podrobněji věnuje stěžejním kampaním pojišťovny Kooperativa, které využívají nové trendy v komunikaci se zákazníky. Bude zde ukázána jejich úspěšnost, ale také zaznamenány slabší stránky. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformován návrh no-vých kampaní, které by se mohly v komunikaci se zákazníky osvědčit jako účinné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16286
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaňoučková_2011_dp.pdf 2.975Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaňoučková_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaňoučková_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet