Nové formy a trendy v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové formy a trendy v marketingové komunikaci |
Autor: |
Vaňoučková, Petra
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit problematiku nových trendů a forem v marketingové komunikaci. Teoretická část krátce nahlédne do historie marketingu a dále podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Je zde také specifikována metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se podrobněji věnuje stěžejním kampaním pojišťovny Kooperativa, které využívají nové trendy v komunikaci se zákazníky. Bude zde ukázána jejich úspěšnost, ale také zaznamenány slabší stránky. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformován návrh no-vých kampaní, které by se mohly v komunikaci se zákazníky osvědčit jako účinné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16286
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18620
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet