Nové formy a trendy v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy a trendy v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Nové formy a trendy v marketingové komunikaci
Author: Vaňoučková, Petra
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit problematiku nových trendů a forem v marketingové komunikaci. Teoretická část krátce nahlédne do historie marketingu a dále podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Je zde také specifikována metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se podrobněji věnuje stěžejním kampaním pojišťovny Kooperativa, které využívají nové trendy v komunikaci se zákazníky. Bude zde ukázána jejich úspěšnost, ale také zaznamenány slabší stránky. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformován návrh no-vých kampaní, které by se mohly v komunikaci se zákazníky osvědčit jako účinné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16286
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaňoučková_2011_dp.pdf 2.975Mb PDF View/Open
vaňoučková_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
vaňoučková_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account