Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Blablová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:29:42Z
dc.date.available 2012-03-09T19:29:42Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16230
dc.description.abstract Diplomová práce představuje základní náhled do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu za současného vypracování projektu marketingové komunikace spo-lečnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena celkem do tří částí. V první teoretické části je pozor-nost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikám na průmyslovém trhu a marketingové situační analýze. Následuje analytická část, která za využití konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. K vypracování analytické části bylo využito PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a konečně analýzy SWOT. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace obsaženého v poslední praktické části této práce. cs
dc.format 102 s. (164 224 znaků) cs
dc.format.extent 5749809 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's analysis five forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project in XY Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Goluchová, Markéta
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis concerns the fundamental insight into the marketing communication field including the project focusing on marketing communication in XY Ltd. Company. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical infor-mation of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the marketing situ-ational analysis. Referring to the analytical part, it copes with a study of company?s internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter?s analysis of five forces, and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part provided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The prac-tical part of the thesis includes marketing communication project elaboration. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21058
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
blablová_2011_dp.pdfBlocked 5.483Mb PDF View/Open
blablová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
blablová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account