dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Blablová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:29:42Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:29:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16230
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce představuje základní náhled do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu za současného vypracování projektu marketingové komunikace spo-lečnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena celkem do tří částí. V první teoretické části je pozor-nost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikám na průmyslovém trhu a marketingové situační analýze. Následuje analytická část, která za využití konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. K vypracování analytické části bylo využito PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a konečně analýzy SWOT. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace obsaženého v poslední praktické části této práce. |
cs |
dc.format |
102 s. (164 224 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5749809 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing situational analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis five forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project in XY Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Goluchová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis concerns the fundamental insight into the marketing communication field including the project focusing on marketing communication in XY Ltd. Company. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical infor-mation of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the marketing situ-ational analysis. Referring to the analytical part, it copes with a study of company?s internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter?s analysis of five forces, and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part provided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The prac-tical part of the thesis includes marketing communication project elaboration. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21058
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|