Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o. |
Author: |
Blablová, Veronika
|
Advisor: |
Pospíšil, Jan
|
Abstract:
|
Diplomová práce představuje základní náhled do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu za současného vypracování projektu marketingové komunikace spo-lečnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena celkem do tří částí. V první teoretické části je pozor-nost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikám na průmyslovém trhu a marketingové situační analýze. Následuje analytická část, která za využití konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. K vypracování analytické části bylo využito PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a konečně analýzy SWOT. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace obsaženého v poslední praktické části této práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16230
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21058
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account