Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti XY,s.r.o.
Autor: Blablová, Veronika
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Diplomová práce představuje základní náhled do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu za současného vypracování projektu marketingové komunikace spo-lečnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena celkem do tří částí. V první teoretické části je pozor-nost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikám na průmyslovém trhu a marketingové situační analýze. Následuje analytická část, která za využití konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. K vypracování analytické části bylo využito PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a konečně analýzy SWOT. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace obsaženého v poslední praktické části této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16230
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21058


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blablová_2011_dp.pdfZablokované 5.483Mb PDF
blablová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blablová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet