Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Repka, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:14:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:14:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15945
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů. |
cs |
dc.format |
96 s. (15 801 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2229322 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
measurement methods - scales
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grycová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The graduation thesis consist of two parts. I will begin with the theoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, clients satisfaction, their specifications, behaviour and their complaints. I will make measurement methods ? scales to analyze customer satisfaction with salesman. The practical part contains analysis of customer satisfaction with products and services, salesman and customer complaints by the questionnaire and measurement methods ? scales. Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations to increase customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21290
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account