Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o. |
| Autor: |
Repka, Martin
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15945
|
|
Datum:
|
2011-05-02 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21290
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet