Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.
Author: Repka, Martin
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15945
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 21290


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
repka_2011_dp.pdfBlocked 2.126Mb PDF
repka_2011_vp.zip 26.24Kb Unknown View/Open
repka_2011_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account