Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o. |
Author: |
Repka, Martin
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15945
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
21290
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account