Humor v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Briedlová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:33:29Z
dc.date.available 2012-03-09T09:33:29Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15488
dc.description.abstract V předkládané diplomové práci se zaměřuji na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formuluji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru, popisuji faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě, užití humorné reklamy dle médií, kategorie produktů a spojení s humorem, a také se zde věnuji emocím. Obsahem praktické části je vyhodnocený průzkum příjemců české reklamy, a také analýza vybraných reklamních kampaní. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu humorné reklamy, plus ukázku z vlastní tvorby vztahující se k tématu práce. cs
dc.format 101 s. + 15 s. přílohy cs
dc.format.extent 18938067 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject humor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject vtip cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject humor en
dc.subject advertising en
dc.subject emotion en
dc.subject wit en
dc.subject creativity en
dc.title Humor v reklamě cs
dc.title.alternative Humor in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated In the following graduation thesis I am focusing on the situation of humorous ads in Czech Republic. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the practical one and the project one. In theoretical part I draw from professional literature, I note the definition of advertising and humor, I am formulating the emergence of humor in advertising, defining the basic terms relating to the assigned topic, showing theories, forms and components of humor, describing factors influencing the adoption of humor in advertising, using humorous advertising according to the media, product categories and links to the humor, and I am also dealing with emotions. Practical part contains results of my own research carried out by advertising recipients, which involves their view of humor in advertising, and also I am analysing selected ads in this part. Project part is a tool for creating humorous ad, plus an excerpt from my own work related to the theme of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18368
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
briedlová_2011_dp.pdf 18.06Mb PDF View/Open
briedlová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
briedlová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account