Humor v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor v reklamě |
Autor: |
Briedlová, Veronika
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
V předkládané diplomové práci se zaměřuji na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formuluji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru, popisuji faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě, užití humorné reklamy dle médií, kategorie produktů a spojení s humorem, a také se zde věnuji emocím. Obsahem praktické části je vyhodnocený průzkum příjemců české reklamy, a také analýza vybraných reklamních kampaní. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu humorné reklamy, plus ukázku z vlastní tvorby vztahující se k tématu práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15488
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18368
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet