Humor v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor v reklamě
Autor: Briedlová, Veronika
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: V předkládané diplomové práci se zaměřuji na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formuluji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru, popisuji faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě, užití humorné reklamy dle médií, kategorie produktů a spojení s humorem, a také se zde věnuji emocím. Obsahem praktické části je vyhodnocený průzkum příjemců české reklamy, a také analýza vybraných reklamních kampaní. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu humorné reklamy, plus ukázku z vlastní tvorby vztahující se k tématu práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15488
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
briedlová_2011_dp.pdf 18.06Mb PDF Zobrazit/otevřít
briedlová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
briedlová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet