Humor v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Humor v reklamě
Author: Briedlová, Veronika
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: V předkládané diplomové práci se zaměřuji na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formuluji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru, popisuji faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě, užití humorné reklamy dle médií, kategorie produktů a spojení s humorem, a také se zde věnuji emocím. Obsahem praktické části je vyhodnocený průzkum příjemců české reklamy, a také analýza vybraných reklamních kampaní. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu humorné reklamy, plus ukázku z vlastní tvorby vztahující se k tématu práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15488
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18368


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
briedlová_2011_dp.pdf 18.06Mb PDF View/Open
briedlová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
briedlová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account