Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Bém, Ladislav
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:50:07Z
dc.date.available 2012-03-09T08:50:07Z
dc.date.issued 2011-09-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15416
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce je i návrh komunikační kampaně rebrandingu produktu, jenž vychází z poznatků předchozích částí. cs
dc.format 101 cs
dc.format.extent 2391884 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject asociace cs
dc.subject brand management cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject repositiong cs
dc.subject spotřební trh cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject image cs
dc.subject Brand en
dc.subject branding en
dc.subject brand equity en
dc.subject asociations en
dc.subject brand management en
dc.subject communication en
dc.subject rebranding en
dc.subject repostioning en
dc.subject B2C market en
dc.subject B2B market en
dc.subject image en
dc.title Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění cs
dc.title.alternative Rebranding Concepts of Trademarks and Their Implementations en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated The aim of my diploma thesis is charakterization of mostly frequent rebranding forms on B2C and B2B markets, detailed analysis of factual brand changes in the Czech republic and public approach findings to these changes. Important terms such as brand equity, brand management and rebranding are focused in the theoretical part, which is followed by brand changes analyses on the czech market. One part of the thesis is a communication campaign suggestion of a product, which is based on findigs from the previous parts. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18367
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bém_2011_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open
bém_2011_vp.zip 84.55Kb Unknown View/Open
bém_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account